تفریحات کم هزینه و رایگان در مسکو
نوشته شده توسط : نیکی

پیوستن به تور رایگان مسکو گردی

امروزه مفهوم تورهای رایگان به سرعت در سراسر جهان پخش شده و تقریبا هر شهر توریستی حداقل یک اپراتور تور رایگان وجود دارد . شهر مسکو نیز استثنا نبوده و هر روزه تور رایگان مسکو گردی در آن برگزار می گردد . شرکت در این تورها یک راه بسیار مناسب برای بازدید از نقاط دیدنی اصلی مسکو می باشد . Moscow Free Tour یک تور رایگان پیاده روی است و تور لیدرهایی مجرب گروه را همراهی می کند .

تفریحات رایگان مسکو

ایستگاه های هنری مترو مسکو را کشف کنید

مترو مسکو یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین سیستم های مترو جهان است . اگر کمی در اینترنت تحقیق کنید و برنامه سفر خود را بچینید بدون نیاز به راهنمای تور شما می توانید برخی از هنر های شگفت انگیز را در مسکو کشف کنید . البته توجه داشته باشید که برای بازدید از ایستگاه های زیبای مترو مسکو ساعت خلوت این سیستم حمل و نقل را انتخاب کنید .

تفریحات رایگان در مسکو

گشت و گذار در زمین های وسیع کولومنسکویه

کولومنسکویه یکی از زیباترین مکان های مسکو است که در آن شما می توانید کلیساهای قدیمی و طبیعتی شگفت انگیز را شاهد باشید . اگر در تابستان به Kolomenskoe سر بزنید با انبوهی از درختان مواجه می شوید که سایه آن ها شما را از گرما و نور خورشید در امان می دارند . در زمستان نیز این منطقه پوشیده از برف می باشد . کولومنسکویه قبلا یک ملک سلطنتی بوده که امروزه به عنوان یکی از ذخایر طبیعی در چند کیلومتری مرکز شهر مسکو واقع شده است . این منطقه زیبا برای یک پیاده روی بی سر و صدا و یافتن آرامش در کنار رودخانه مسکوا مناسب می باشد .

تفریحات مسکو

بازدید از میدان سرخ و مقبره لنین

میدان سرخ یا رد اسکوئر میدانی بزرگ در مرکز شهر مسکو است که توسط چندین جاذبه معروف احاطه شده است . هر ساله با برگزاری فستیوال ها و کنسرت های متعدد در این میدان جمعیت زیادی جذب آن می شوند . لذا این مکان یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری مسکو محسوب می گردد . شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از این مکان مهم بازدید کنید .

بهترین تفریحات در مسکو

گردش در خیابان آربات مسکو

گردش در خیابان سر زنده آربات از دیگر تفریحات و سرگرمی های رایگان در مسکو است . Arbat Street مخصوص عابران پیاده بوده و مملو از رستوران ها ، کافه ها ، خانه هایی قدیمی با معماری زیبا ، مغازه های هنری و … است . در این خیابان می توانید سوغاتی بخرید ، از اجرای نمایش ها و موسیقی زنده لذت ببرید ، در کافه های آن یک فنجان قهوه بنوشید و هنر نقاشان خیابانی را تماشا کنید .

تفریحات رایگان مسکو




:: برچسب‌ها: تفریحات روسیه , تفریحات مسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: